Feitjes & Weetjes
Oktober 2024
Verheugd kunnen wij u melden dat er dit jaar weer ontbeten kan worden met de Sint en zijn duo Ballo & Calvo, vergezeld met wat vrienden die u misschien wel herkend van de intocht in Zoermeer. Hudson Zoetermeer is het restaurant dat het gaat organiseren.
Klik hier of op het logo om direct te reserveren
September 2024
Nieuwe pakken, nieuwe foto’s. Dus hebben we bij onze Zoetermeerse huisfotograaf nieuwe foto’s laten maken. het was weer een gezellige janboel.
En de foto’s? Die zijn zoals altijd fantastisch mooi geworden!!!
Erwin Konijnenburg super bedankt voor deze leuke middag!
Juni 2024
De webpiet is druk bezig geweest om het allemaal nog makkelijker te maken. Helemaal klaar voor het nieuwe seizoen, dat is hij nog niet maar je kunt nu al gebruik maken van de nieuwe contactformulieren om aan te reserveren, vragen te stellen en informatie te delen.
Februari 2024 – voorbereiden!
En op dit moment zijn er gesprekken gaande voor een bezoek op 5 december aan basisschool en kinderdagverblijf de Toverberg en voor een bezoek aan winkelcentrum Rokkeveen op 30 november. Houdt de ze pagina in de gaten voor meer updates
Voor seizoen gaan wij elkaar weer zien en maken we er een feest van!
30 augustus 2020 – De boel opvrolijken
Wat is een website zonder foto’s om de boel op te vrolijken. Snel het grote boek van Sinterklaas erbij gepakt en de medialijst opgespoord.
Als er maar een fotograaf beschikbaar is in korte tijd, was best even spannend……maar we belde Erwin van Foto Konijnenburg en binnen een paar dagen was het weer geregeld.
Wat een vakman is dat toch, serieus en toch ook heel veel gelachen! Erwin je bent een topper, dank zij jou hebben we nu mooie foto’s op onze pagina’s.
Update februari 2024: dit jaar worden er nieuwe pakken gemaakt voor de Sint, Ballo en Calvo. Als de pakken klaar zijn zullen zij opnieuw op de foto gaan. Als de foto’s klaar zijn, zullen de foto’s op deze site geplaatst worden
20 augustus 2020 – Ballo & Calvo online
Sinterklaas vond het tijd worden dat wij ook op het web te vinden waren.
Dus hebben wij contact gezocht met Webmiss en zij stond direct voor ons klaar om ons te assisteren, want wij snappen daar geen “pepernoot” van en Sinterklaas heeft geen toverstaf, dus hoppa na intensief contact (telefoon, email en WhatsApp) jaja…. zo modern zijn we dan weer wel, is hier het eindresultaat.
Wat zijn we verschrikkelijk trots, zelfs het reserveren kan nu digitaal!!!